wtorek, 3 sierpnia 2021

Amie Kaufman, Meagan Spooner - W ramionach gwiazd (SF młodzieżowa)

 


Zdarza mi się od czasu do czasu czytać młodzieżówki, jak coś mnie zainteresuje. Niedawno wpadła mi w ręce książka "W ramionach gwiazd" i pomyślałam sobie: eee, jakiś młodzieżowy romans SF, to nie dla mnie. Ale zaczęłam czytać i bardzo mnie wciągnęło, całkiem fajna książka, więc chciałabym Wam ją polecić.

Poniżej opis od wydawcy:

Ikar, największy prom kosmiczny w całej galaktyce, rozbija się podczas rejsu. Jedyni ocaleni to Lilac – córka najbogatszego człowieka w całej galaktyce, i Tarver – młody bohater wojenny, który nie należy do elity. Muszą zjednoczyć siły, by wrócić do domu i rozwiązać zagadkę tajemniczych wizji, jakie zaczynają ich nękać.

Wkrótce rodzi się między nimi uczucie. Jednak w świecie, z którego pochodzą, ich związek jest skazany na potępienie. Czy mimo to nadal będą chcieli opuścić planetę?
[Źródło: lubimyczytac.pl]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz