wtorek, 3 września 2019

Da'Unn - opowiadanie fantasy


Młoda królowa Idunn włada fantastycznym królestwem Da’Unn. Nie mając najbliższej rodziny, może liczyć jedynie na pomoc starszej kuzynki Alissy i zaufanego doradcy. Lecz na pozór przychylna Idunn Alissa ma własne plany dotyczące władzy w królestwie. Jako jedna z nielicznych, potrafi wykorzystać zakazaną magię, a z pomocą swego partnera oraz zaklętego w lustrze demona Shedu planuje, jak przejąć władzę w Da’Unn. Spisek odkrywa łowca potworów Sebastian, który rusza królowej na ratunek.


„Da’Unn” powstało w roku 2015 jakie drugie opowiadanie w mym pisarskim dorobku. Choć teraz mam już w pisarstwie więcej doświadczenia i co nieco bym w nim zmieniła, nadal podoba mi się na tyle, bym nie wstydziła się pokazać go światu.

Opowiadanie należy do tych dłuższych, liczy sobie 24 rozdziały.
Kolejne rozdziały będą publikowane co tydzień w sobotnie popołudnia, począwszy od soboty 21 września 2019 roku.

Wszelkie prawa zastrzeżone.
Rozpowszechnianie, kopiowanie, wykorzystywanie i modyfikowanie tekstu i jego fragmentów bez zgody autorki jest zabronione.

12 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem, całkiem. Czekam, na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam pierwszy rozdział i muszę powiedzieć, że bardzo ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie. Czekam na dalsze rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolejne rozdziały będą pojawiać się co sobotę :)

      Usuń
  4. Nie jestem fanką fantastyki więc trudno mi wyrazić swoją opinię. Trzymam kciuki za pozytywny odbiór twojej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła Ci ładna okładka. Chętnie przeczytam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Okładka robiona tak "na odczep się" nie mam zdolności graficznych xD

      Usuń
  6. Ja nie jestem fanką typowego fantasy. Chyba że są wątki miłosne, raczej czytam dzieła fantasty, które typowy czytelnik tego gatunku nazwałby infatylnymi bredniami 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie tu wątek romantyczny, ale dopiero bliżej końca :D

      Usuń