poniedziałek, 2 stycznia 2023

Moje czytelnicze podsumowanie roku 2022

 


Nadszedł czas na niewielkie czytelnicze podsumowanie roku 2022 i z mojej strony.

Otóż w 2022 przeczytałam 95 książek. To mniej niż w 2021, ale jak na wiecznie zajętą mnie, to i tak sporo, dlatego mogę być z siebie dumna :)

Wśród najchętniej czytanego przeze mnie gatunku jak zwykle dominowało fantasy, aczkolwiek przeczytałam też sporo thrillerów różnych podgatunków (psychologiczne, sensacyjne, kryminalne, historyczne itp.). Ciężko mi było wybrać takie ścisłe top 10 książek (powieści), ale po przejrzeniu mojej listy mój wybór przedstawia się następująco (kolejność przypadkowa):

▪ Anne Bishop - trylogia „Efemera”

▪ Taylor Jenkins Reid - Siedmiu mężów Evelyn Hugo

▪ Hayley Chewins - Odwrócone

▪ Adrianne Toley - Sweet & Bitter Magic

▪ Sam Lloyd - Schronisko

▪ Margaret Atwood - Opowieść Podręcznej

▪ Bridget Collins - Księgi zapomnianych żyć

▪ Joe Hill - Strażak


O niektórych książkach już tu pisałam, o niektórych dopiero napiszę, nie mniej jednak to właśnie ta dziesiątka najbardziej zapadła mi w pamięć. Mam nadzieję, że 2023 będzie dla mnie równie dobry czytelniczo, albo i lepszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz