środa, 13 listopada 2019

James Rollins - Amazonia [sensacyjno-przygodowa]


Dotychczas czytałam dwie książki Jamesa Rollinsa i obie bardzo przypadły mi do gustu. „Amazonia” to sensacyjna przygodówka z akcją, jak łatwo można się domyślić, rozgrywającą się w amazońskiej dżungli. Dla mnie była to wciągająca powieść i na moją listę Must Have trafiły już kolejne książki tego autora.

Serce amazońskiej dżungli skrywa przerażającą tajemnicę – dla jednych oznacza ona miliardy dolarów, dla innych strach, obłęd i… śmierć.

Ekspedycja naukowa doktora Carla Randa przepada bez wieści w amazońskiej dżungli. Cztery lata później jeden z jej uczestników pojawia się wycieńczony w założonej przez misjonarzy osadzie. Okazuje się, że wszedł do dżungli z amputowaną przy barku ręką, a wyszedł z dwoma zdrowymi! Czy to efekt działania nieznanej rośliny, która umożliwia regenerację tkanek?

Tropem pierwszej wyprawy rusza kolejna i odkrywa, że niedające się logicznie wytłumaczyć wydarzenia mogą mieć związek z bliżej niezbadanym plemieniem Krwawych Jaguarów, o którym jedynie szepcze się wśród tubylców. Jego członkowie potrafią znikać, przynosząc śmierć każdemu, kogo napotkają. Nawet dżungla poddaje się ich woli. Szlak ekspedycji będzie naszpikowany śmiertelnymi niebezpieczeństwami, a poznanie prawdy zamiast wybawienia może przynieść zgubę...


[źródło opisu: lubimyczytac.pl]

A Wy znacie twórczość Jamesa Rollinsa? Co sądzicie?

9 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, lecz jednak po nią nie sięgnę. Zresztą, nigdy nie słyszałam o tym autorze :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Autora z nazwiska. Nie sięgałam jeszcze po jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Autor jest mi znany, ale w tym roku już nie zmieszczę tej książki na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nic jeszcze tego autora nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego autora, a po książkę może kiedyś sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opis, ale raczej to nie są moje gatunki literackie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam żadnej książki Rollinsa, ale kojarzy mi się on z czołowy autorem przygodówek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej książce i muszę przyznać, że okładka strasznie mnie na początku odepchnęła, jednak opis mnie zaciekawił. Może nawet kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ta okładka nie jest zbyt zachęcająca, ale jest już wydanie w nowej, ładniejszej okładce ;)

      Usuń